12-12-2023 kl. 17:00

Musikskolens store Julekoncert

Det er søreme, det' sandt, december. Den første sne er allerede faldet og det samme er temperaturen. På Sønderborg Musikskole elsker vi jul, så kan vi nemlig få lov og spille og synge alle de skønne julemelodier.

Tirsdag den 12. december fra kl. 17 holder Sønderborg Musikskole den store julekoncert, hvor over 200 af musikskolens elever medvirker, og hjælper med til, at vi alle kommer i den rette julestemning. Alle grene af Sønderborg Musikskole er repræsenteret, både dans og musik, de helt nye, og musikskolens garvede elever samles og sammen sender de julehilsner til alle.

Undervejs i koncerten bliver der også mulighed for at publikum kan synge med på julens melodier. Til en rigtig julekoncert hører naturligvis også både gløgg og æbleskiver. Det kan købes i pausen fra kl. 18:15-19:00.

Der er fri entré til koncerten, og alle er velkommen.

Har du lyst til at synge, danse, lave kunst eller spille et instrument? Tilmeld dig 5 prøvegange for 300 kr. og så kontakter vi dig, så snart der er en ledig plads!