Sommermusikskole i uge 27

Har du lyst til at synge og prøve at spille på forskellige instrumenter? I sommermusikskolen øver vi forskellige musikstykker i mindre grupper inddelt efter alder. Til sidst afholder vi en koncert for forældre, søskende og bedsteforældre i den store sal på musikskolen.

Periode: uge 27 i 2024 (1. uge i skolernes sommerferie) Kl. 09:00 – 14:00 hver dag. Der er afslutningskoncert fredag kl. 14.00.

Årgang: 2. – 7. klasse

Pris: 670 kr. for hele ugen. Bedes betalt den første dag - enten kontant på kontoret eller på Mobilpay 235030. Husk at angive "barnets navn + sommermusikskole 2024" ved overførslen.

Sted: Musikskolen, Skovvej 16, Sønderborg

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 21. juni 2024

Tilmeld dig sommermusikskolen her

Er du allerede musikskoleelev, kan du nøjes med at sende en mail til musikskolen@sonderborg.dk med besked om, at du gerne vil være med på holdet.