Skip to main content Skip to footer

Ind i musikken med blokfløjten 2.+ 3. klasse

Ind i musikken 2 (IIM2) er en fortsættelse af Ind i musikken og et tilbud til elever 6-10 år, som har gået et år på IIM 1, eller elever som har spillet lidt blokfløjte før, og kan nogle enkle greb på blokfløjten. Vi arbejder med at pirre børnenes naturlige nysgerrighed og stimulere deres musikglæde samt interesse for musik, kort sagt: at gøre den klassiske musik tilgængelig for alle! I undervisningen lærer vi de forskellige klassiske instrumenter at kende. Vi snakker, tegner, spiller lydlotto og lærer lidt teori om noder og rytmer igennem bevægelse. Vi prøver selvfølgelig også kræfter med blokfløjtens smukke klang. Du får udleveret noder, så du kan hygge dig med din blokfløjte derhjemme. Afslutningsvis deltager vi i en af Musikskolens cafékoncerter i den flotte sal på Skovvej. Der oprettes hold på skolerne, hvor elevgrundlaget er tilstede. For at oprette et hold, skal der være minimum 4 tilmeldte elever.

Tilmeld dig her

Tilbud lige nu: 5 prøvegange for 300 kr.

Har du lyst til at synge, danse, lave kunst eller spille et instrument? Få en gratis prøvegang eller vælg 5 gange for 300 kr. Tilmeld dig og så kontakter vi dig, så snart der er plads!