lad ikke drømmen samle støv...

Udmeldelse / Framelding på et fag

Udmeldelse / Framelding på et fag

Udmeldelse / framelding skal ALTID meddeles SKRIFTLIGT til musikskolens kontor på mail: musikskolen@sonderborg.dk

I princippet melder man sig til musikskolen for en hel sæson ad gangen. Dog kan man framelde sig ét fag eller melde sig helt ud, til udgangen af hver måned, mod at betale for de efterfølgende to måneder. Det vil sige, hvis man ønsker at melde sig ud i januar, kan dette ske pr. 31.1., mens sidste betaling forfalder d. 01.03 for marts måned. I betalingsperioden er eleven velkommen til at komme til undervisning. 

Ovenstående regler gælder også for APA elever (13-22 år), elever i Bandskolen Up-Beat samt Spillelyst elever. 

For udmeldelse fra Musikskolens små sammenspilshold (fx. Rytmik, Bandbox, Musikalsk Grundskole, Snushaner, Ind i Musikken mfl.) skal dette ske senest d. 31.12. - Man er således bundet til de første 12 gange og den først betalingstermin i november. Ved tidligere udmeldelse, gives der ikke refusion. 

Går man på Junior APA (8-12 år) og melder sig ud inden 31. december, hæfter man for betaling af 1. rate. Melder man sig ud efter 1. januar, hæfter man for betaling af 2. rate.

Kun skriftlige udmeldelser, som vi efterfølgende bekræfter, vil blive godtaget. Det er altså ikke nok at give sin lærer besked om, at man ønsker at stoppe. 

Tillad alle cookies fra dette websted

Denne hjemmeside benytter cookies til statistik formål og for at forbedre din oplevelse af siden
Du kan til enhver tid slette gemte cookies i din browser

Accepterer ikke cookies Accepterer kun funktionelle cookies Accepterer alle cookies