Keyboard

Keyboardet er blevet et meget populært instrument. For en ret billig pris får man et instrument, der rummer et helt orkester, ind i stuen. Keyboardet har tangenterne til fælles med et klaver, og er derfor meget lig klaveret at spille på. Keyboardet er et elektronisk instrument, der efterligner lydene på andre instrumenter. Det har indbygget rytmeboks, så alt er muligt. Der kommer hele tiden nye opdaterede keyboards på markedet i takt med udviklingen. Musikskolen lejer ikke keyboards ud. Man skal selv anskaffe sig et - helst efter samråd med musiklæreren.

Du kan lære at spille keyboard på Sønderborg Musikskole. Se vores prisliste her

Lærere