Skip to main content Skip to footer

Blokfløjte

Blokfløjten er godt begynderinstrument - også hvis man senere vil fortsætte på fx klarinet, obo eller fagot. Blokfløjten bruges ofte i barokmusik, hvor man som blokfløjteelev spiller sammen med elever på fx. cello, cembalo, violin og tværfløjte. Der findes blokfløjter af flere størrelser (som orgelpiberne i orglet) - når vi spiller sammen, danner vi derfor et helt orkester. Elever på blokfløjte kommer til at lære alle de forskellige blokfløjter at kende - fra den mindste hedder de: sopranino, sopran, alt, tenor og basfløjte.

Du kan lære at spille blokfløjte på Sønderborg Musikskole. Se vores prisliste her

Lærere

• Kathrin Schroeder

Tilmeld dig her

Tilbud lige nu: 5 prøvegange for 300 kr.

Har du lyst til at synge, danse, lave kunst eller spille et instrument? Få en gratis prøvegang eller vælg 5 gange for 300 kr. Tilmeld dig og så kontakter vi dig, så snart der er plads!